Vrådal, 14. april 2024 – Vrådal Golfklubb er begeistret for å kunngjøre et spennende initiativ rettet mot å dyrke kjærligheten til golf blant de lokale ungdommene.

I 2024 vil Vrådal Golf tilby gratis spill for alle lokale juniorer opp til og med 19 år. I tillegg vil gratis utlån av golfkøller bli tilbudt for å sikre tilgjengelighet for ambisiøse unge golfspillere. Det vil også være betydelige rabatter på pakker med baller på rangen, som ytterligere reduserer kostnadene av treningsøktene.

Dette initiativet understreker Vrådal Golfklubbs engasjement for å fremme en aktiv livsstil blant ungdommen i vårt lokalsamfunn. Ved å fjerne økonomiske barrierer og tilby nødvendig utstyr, har klubben som mål å oppmuntre flere unge til å oppleve gleden ved golf og dra nytte av de fysiske og mentale helsefordelene som følger med.

«Vi er henrykt over å lansere dette programmet som en del av vår bredere visjon om å bygge et levende, inkluderende fellesskap rundt golfsporten,» sa Tom Sedgwick, daglig leder i Vrådal Golf. «Målet vårt er å skape en familievennlig atmosfære der individer i alle aldre kan komme sammen for å nyte spillet og danne varige bånd.»

Den nye ledelsen ved Vrådal Golf er dedikert til å revitalisere klubbens etos, med sterk vekt på å fremme golf som ikke bare en fritidsaktivitet, men som en sport som fremmer fellesskap og personlig vekst. Ved å prioritere tilgjengelighet og rimelige priser for juniorspillere, har klubben som mål å nære den neste generasjonen av golfentusiaster og konkurrerende utøvere.

Tilbudet gjelder for barn og juniorer som:

• Bor i Fyresdal, Kviteseid, Nissedal, Seljord eller Hjartdal, eller
  • Går på Kvitsund skole på fulltid, eller
  • Har minst en forelder som har kjøpt årskort

Den 9-hulls golfbanen på Fossøy i Vrådal er en av de flotteste stedene i Norge å lære seg å spille golf. Lokale juniorer og deres familier oppfordres til å benytte seg av denne enestående muligheten til å nyte golfspillet i et innbydende og støttende miljø. Enten de er nybegynnere eller erfarne spillere, er alle juniorer invitert til å koble av og oppleve spillets spenning på Vrådal Golf.

For mer informasjon om det gratis juniorgolfprogrammet og andre tilbud hos Vrådal Golfklubb, vennligst besøk vradalgolfklubb.no eller kontakt Even A. Lie.

14. april 2024

Kontakt for media: