Om banen

Vakre Vrådal

Vrådal Golfbane er en av Norges vakreste 9-hulls bane med beliggenhet på en øy i Vrådal.

Golfbanen på Fossøy åpnet i 2013 og ble raskt en favoritt blant mange golfere.

Her kan du spille golf i praktfulle omgivelser omkranset av innsjøen Nisser som strekker seg fra Vrådal i nord til Treungen i sør.

Golfbanen byr på mange spennende utfordringer og det kan være fornuftig å tenke i gjennom neste slag før det utføres. Uansett så ønsker vi deg en hyggelig, utfordrende og spennende golfrunde her på Fossøy.

Før og etter runden har du mulighet til å sitte ned hos vår Golfcafé hvor du kan nyte mat og drikke servert av våre serviceinnstilte medarbeidere. Golfkafèen har skjenkebevilling for øl og vin.

God fornøyelse!

BaneINFO

Vrådal Golfbane er en 9 hulls layout på øya Fossøy.

Vi har 3 par-3 hull, 5 par-4 hull og 1 par-5 hull.

Golfbanen er det perfekte stedet for nybegynnere med vårt avslappede og innbydende miljø.

Fairwayene er veldig trange, noe som gir bedre spillere en utfordring fra de bakre teene.

Sørg for å varme opp på driving range, for det første teeslaget er et skremmende skudd over vannet! Det siste teeslaget på hull 9 har også ødelagt mange gode runder.

Kom og opplev freden og roen, den spektakulære naturen, omgitt av fjellene i Telemark.

Slå golfballer i vannet! Mye moro for hele familien. Ballene flyter og blir blåst tilbake av vinden.

Lengde & Slopetabell

White