VTG Kurs i 2024:

Klar til å slå i gang en ny opplevelse? Kom og prøv golf for første gang på vårt VTG Kurs! 🏌️‍♀️⛳️

🎉 I vårt VTG kurs tilbyr vi en åpen atmosfære, der alle kan lære og vokse sammen. Våre erfarne instruktører vil være på plass for å guide deg gjennom grunnleggende teknikker, så du trenger ikke bekymre deg hvis du aldri har tatt i en kølle før!

🌳 I tillegg handler det ikke bare om spillet – det handler om å nyte naturen, knytte bånd med gamle og nye venner, og oppdage lidenskapen for en sport som kan vare livet ut.

📅 11-12. mai. Sett av datoen og bli med oss for en uforglemmelig opplevelse på banen. Stol på oss, når du først prøver golf, blir du hekta! Vi sees der! 🏌️‍♂️🏌️‍♀️

VTG Kurs Dato:

Det første VTG-kurset i 2024 vil være 11.-12. mai

Påmelding til Tom Sedgwick: 98698944, eller vradalproshop@gmail.com

VTG Priser:

Priser som følger: voksen 3.000.- Det inkluderer VTG Kurs, medlemskontigent i klubben for sesongen 2023, samt innmelding i Norges golfforbund, og årsgreenfee – ja, du kan spille gratis på Vrådal hele sesongen!

Junior (13 t.o.m. 19) 750.- Det inkluderer medlemskontigent i klubben for sesongen 2024, samt innmelding i Norges golfforbund. Barn 5-12 trenger ikke og ta VTG.

Kurset vil gi deg praktisk innføring i hva spillet handler om og omfatter trening i grunnleggende teknikk, regler, sikkerhet og opptreden på banen.

Du får også prøve det å spille på banen for å oppleve golfen i sitt rette element. Etter kurset er du automatisk innmeldt i golfklubben og kan spille så mye du vill.

Gjør oppmerksom at du må betale de gangene du ønsker å spille på andre baner i landet.

Sesongen 2024 kommer vi også til å tilby videre kurs etter VTG for de som ønsker noen timer ekstra med trening sammen med vår trener i klubben.

For mer informasjon, send e-post til:

Tom Sedgwick

vradalproshop@gmail.com

VTG-kurset på Vrådal kan være så avslappet eller så aktivt du vil, og alle er velkommen.

Barn under 13 år trenger ikke å delta på et VTG-kurs, men de er velkomne til å «hang out» med foreldrene sine hvis det fungerer for deg.